dollar-1362244_640

ליווי עסקי לעסקים קטנים

עסקים קטנים רבים מצליחים לרוב על פי מאפיין מסוים אשר מבדל אותם מעסקים אחרים ומחברות גדולות- יחס אישי, מוצר ייחודי, גמישות בייצור, מיקום מעולה ועוד סיבות כאלו ואחרות. עסקים אלו מבססים את רוב הצלחת על היתרון התחרותי הבודד הנ"ל ולא מצליחים להתפתח ולגדול בעזרת שיפור מנועי הצמיחה ובעזרת תוכנית אסטרטגית הבנויה למידות העסק.

ליווי עסקי הוא הפתרון לעסקים אלה, שרוצים לגדול ולהתפתח מעבר לגבולות הקיימים היום וזאת תוך פיתוח מנועי צמיחה חדשים ושימוש במנועי מיחה הקיימים לבנייה ופיתוח של העסק בהתאם לתוכנית האסטרטגית ולמטרות שבעל העסק והיועץ העסקי הגדירו. כאן המקום להדגיש שייעוץ עסקי הינו אובייקטיבית ומותאם בצורה מלאה לעסק, כך שלא ייווצר מצב שבעל העסק יפתח ציפיות של לא ניתן להשיג, בטווחי זמן לא ריאליים וכל זאת מכיוון שתיאום הציפיות לא הותאם מראש לעסק.

אחד המכשולים של עסקים קטנים הוא האצלת סמכויות וויתור על מוטת שליטה צרה (כל עסקה עובדת דרך בעלי העסק וכך גם ההזמנות, ההשקעות וכו') ולכן אחד הדברים הראשונים שליווי עסקי יוצר הוא חלוקת עבודה הגיונית, נכונה ונוחה יותר לבעלי העסק כך שהוא יהיה זמין ופנוי יותר לטפל בקידום העסק ובצמיחתו. בעלי עסקים קטנים נוטים להרגיש לא בנוח בתחילתו של מהלך ליווי עסקי אולם לאחר זמן קצר מאוד, מתחילים לחוש בנוח ולראות ש"השד" לא נורא והעסק מתנהל בצורה טובה ולהם נותר הזמן לטפל באסטרטגיה ובניהול מלמעלה.

ליווי עסקי היא הדרך הפשוטה והיעילה ביותר לצמיחה ופיתוח של עסק אשר נמצא במצב של מיצוב חזק בשוק, מבוסס ובעל קהל לקוחות נאמן. עסקים קטנים שלא יודעים כיצד לבצע את הצעד הבא יכולים להיעזר בליווי עסקי לתקופות קצרות או למהלכים אסטרטגיים ספציפיים, אולם ההמלצה היא להיעזר בליווי העסקי בצורה מתמשכת ובמינונים נמוכים כך שהיועץ מלווה את העסק כל הזמן ולא מתנתק מהעסק בין המהלכים.

בהצלחה!

מעוניין לדעת יותר ? רוצה פגישה ראשונה חינם וללא התחייבות? תן לנו לחזור אלייך.

שתפו את הפוסט

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב print
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp